×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

فرهاد قائمی: کم اشتباه‌تر از تبریز بودیم


2/7/2015 12:58:01 PM 12:58:01 PM 

Gegli news


فرهاد قائمی در خصوص پیروزی سه بر صفر مقابل شهرداری تبریز اظهار کرد: بازی بسیار خوب و سرعتی از سوی هر دو تیم به نمایش گذاشته شد و خیلی خوشحالم که توانستیم با دست پر از میدان خارج شویم. به نظرم کم اشتباه بودن تیم ما، موجب رقم خوردن این پیروزی شد.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی پیروزی تیم ما در این مسابقه، استفاده خوب از ضربات سرویس بود که موفق شدیم امتیازات زیادی را روی دفاع تیمی کسب کنیم.

قائمی در خصوص تیم شهرداری تبریز نیز اظهار کرد: شهرداری هم عملکرد خوبی در این مسابقه داشت و ثابت شد که این تیم یکی از تیم های خوب این فصل است و امیدوارم در مراحل بعدی موفق باشند.

ملی پوش تیم پیکان از حضور پرشور تماشاگران شهرداری در سالن قدردانی کرد و گفت: با توجه به این که سالن محل برگزاری مسابقات والیبال در تبریز مثل استادیوم های انگلیس است و فاصله تماشاگران با زمین مسابقه کم است، اما تبریزی ها امروز به هر دو تیم احترام گذاشتند که این موضوع، فرهنگ بالای مردم این شهر را نشان می دهد.

وی در پایان تأکید کرد: شرایط لیگ برتر به گونه ای شده است که همه تیم ها از شانس قهرمانی برخوردار هستند، ما نیز تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفمان که کسب عنوان قهرمانی است، انجام می دهیم.

به گزارش ایسنا، پیکان تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، روز چهارشنبه (15 بهمن) در تبریز مقابل شهرداری به میدان رفت و با پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم، 28 امتیازی شد و در صدر جدول گروه الف قرار گرفت. 


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login