×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

رییس پلیس فتای ناجا از جذب همیاران پلیس فتا خبر داد.


2/15/2015 1:34:07 PM 1:34:07 PM 

Gegli news


  سردار سید کمال هادیانفر با بیان اینکه نیروی انتظامی با استفاده از شاخص‌های اجتماعی ازجمله همراهی وهمگام کردن مردم باخود ظرفیت بسیار بالایی را در جهت ایجاد «هرشهروند، یک پلیس» ایجادکرده است، گفت: امنیت یک فرایند است که زائیده مشارکت تک به تک افراد جامعه است و حاصل نمی‌شود مگر با همکاری و همدلی کلیه افراد جامعه در هر سن ، شغل و سمتی که باشند.

وی ادامه داد: جذب و بکارگیری اعضای پلیس افتخاری در فتای ناجا با هدف بسط و گسترش ارتقاء امنیت در فضای مجازی و آموزش کاربران و افزایش سطح فرهنگ عمومی صورت گرفته است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا در تشریح طرح جذب و بکارگیری پلیس‌های افتخاری گفت: این طرح به صورت تمرکزی از اواخر سال 92 در ناجا کلید خورد و ضمن ابلاغ دستورالعمل به پلیس‌های تخصصی کار جذب و بکارگیری این افراد از ابتدای سال 93 صورت گرفت و تعداد بسیار زیادی از افراد جامعه تمایل خود را جهت همکاری اعلام کرده‌اند.

وی افزود: جذب پلیس‌های افتخاری در کلیه استان‌ها توسط پلیس‌های تخصصی صورت می‌گیرد و روسای پلیس فتا هر استان نیز در خصوص نحوه جذب و به کارگیری پلیس‌های افتخاری در استان مربوطه اقدامات لازم را انجام داده اند.

هادیانفر با اشاره به اینکه در فضای سایبری پلیس فتا پشتیبان مردم است، گفت: هرچه آموزش کاربران در ابعاد مختلف بیشتر شود قطعا میزان آسیب پذیری آنان را کاهش می دهد، ضمن اینکه برخی ازجرایم به دلیل عدم آگاهی مجرمان ازجرم بودن عمل ارتکابی آنان بوقوع می‌پیوندد.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های مختلفی جهت همیاران پلیس فتا ناجا پیش‌بینی شده است که با توجه به سن و سطح تحصیلات این افراد به آنان آموزش داده می‌شود، گفت: چون ناجا ضابط قضایی است لذا در زمینه آموزشی امور حقوقی، قضایی، خطرات وآسیب‌های فضای مجازی، مسایل عقیدتی و سایرآموزش‌های لازم ومرتبط با فعالیت پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیز ارائه می‌شود.

هادیانفر درباره اینکه آیا بانوان و مشمولان سربازی هم می‌توانند عضو پلیس افتخاری سایبری کشور باشند، گفت: خوشبختانه در جذب پلیس‌های افتخاری محدودیت سنی ، شغلی و جنسیتی نداریم و در حال حاضر تعداد زیادی از افراد جذب شده بانوان هستند.

رییس پلیس فتای ناجا درباره جذب مشمولان سربازی گفت: به استناد آئین نامه ابلاغی، جذب و بکارگیری مشمولان غایب خدمت نظام وظیفه خلاف مقررات تعریف شده است ولی در خصوص کسانی که قبل از مشمول شدن، جذب می‌گردند تمهیداتی جهت رفاه حال آنان و خدمت در استان مربوطه پیش بینی شده است.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فتا، هادیانفر از همیاران پلیس فتا به عنوان یکی از بازوان تحقق امنیت پایدار فضای سایبر نام برد و گفت: علاقه مندان به فعالیت در فضای سایبر می توانند با مراجعه به سایت همیاران پلیس فتا به آدرس hamyar.cyber police.ir برای ثبت نام و عضویت اقدام کنند.


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login