×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more

بيماري هاي مفاصل و استخوان در زنان چاق يا باردار

بيماري هاي مفاصل و استخوان در زنان چاق يا باردار

فِم-پي، نوآوري ايتاليايي ويژه بانوان

فم-پي ،  ابزار  دفع  ادرار  سرپايي  بانوان

مراقبت از سلامتي در سفر و طبيعت گردي فقط با فِم-پي

فِم-پي ، پيشگيري از عفونت هاي زنانه (عفونت ادرار و عفونت هاي واژينال)

فِم-پي، همراه همه بانوان در منزل ، محل کار ، مسافرت ، ورزشگاه ها ، آزمايشگاه ها ، بيمارستان ها و...
 
فِم-پي هميشه همراه شماست ، پس با خيال آسوده سفر کنيد !

فِم-پي، قابل شستشو و حتي قابل استريل به دفعات

فِم-پي، محصولي بادوام و دائمي (با پنج سال گارانتي طلايي)


به هنگام مسافرت، کوهنوردی، ورزش، خرید و یا در شهر هنگامی که مجبور به نشستن در توالت های عمومی هستید که بسیار ناخوشایند و غیر بهداشتی است، یا زمانی که در خارج از شهر با فقدان سرویس بهداشتی مناسب مواجه هستید. و نیز بانوان باردار یا زنانی که برای نشستن بر روی توالت بعلت جراحی، دردهای استخوانی یا مفصلی دچار مشکل هستند، اینک فِم-پی را در اختیار دارند.


آشنایی با ویژگی های منحصر بفرد محصول فِم-پی :
 
اين نوآوري ايتاليايي بي نظير از مواد سيليكوني آنتي باكتريال و غير آلرژي زاي مرغوب (از مواد سيليكوني طبي كه در ساخت كاتترهاي پزشكي بكار مي روند) ساخته شده است و بسيار بادوام (دراي پنج سال گارانتي شركت دو كبوتر طلايي) مي باشد تا بيشترين كارايي و ايمني را داشته باشد. اين محصول اورجينال انعطاف پذير بوده و داراي لبه هاي گرد و نرم مي باشد تا در زمان تماس با بدن، به پوست حساس بانوان آسيب نرساند و همچنين شكل و فرمي آناتوميك (قيف آناتوميك) دارد تا راحتي فوق العاده اي را براي كاربر فراهم سازد.

تفاوت بين محصول اورجينال (اصلي) و محصول غير اصلي (كپي) در قيمت و كيفيت است. محصول اورجينال (اصلي) پس از توليد، توسط آزمايشگاه هاي اَكروديته معتبر بين المللي تحت آزمايشات كيفي لازم قرار مي گيرد. بديهي است محصولي مي تواند آزمايشات فوق را با موفقيت پشت سر بگذراند كه از مواد اوليه مرغوب (گريد طبي و آنتي باكتريال)، تحت استاندارد هاي بين المللي ساخته شده باشد . بديهي است كه مصرف كنندگان محصولات اورجينال، بهاي ايمني و اثربخشي را مي پردازند. سلامتي شما در اولويت است، محصول اورجينال بخريد!

 
 همواره پیشگیری مقدم بر درمان است :
 
سازمان بهداشت جهاني از مقاومت دارويي در برابر آنتي بيوتيك ها به عنوان يك 'تهديد بزرگ جهاني' نام برده است. اين سازمان با بررسي آمار مربوط به 114 كشور، از افزايش مقاومت دارويي در همه نقاط جهان خبر داده است. به گزارش اين سازمان، در صورتيكه فورا براي مقابله با اين پديده اقدام نشود، مقاومت دارويي تبعات بسياري خطرناكي را برجاي خواهد گذاشت.

يكي از عفونت هاي شايع در بانوان عفونت هاي واژينال و يا عفونت ادرار است. هر فرد ممكن است سالانه چندين مرتبه از آنتي بيوتيك هاي گوناگون استفاده كند. اكثر آنتي بيوتيك هايي كه در بازار وجود دارند، طيف اثر وسيعي دارند. طيف اثر وسيع يعني با مصرف آن ها، مي توان مدل هاي متنوعي از باكتري ها را نابود كرد و جلوي رشدشان را گرفت، چه باكتري مضر باشد و چه باكتري مفيد. آنتي بيوتيك ها به چندين شيوه متفاوت با باكتري ها مبارزه مي كنند تا آن ها را از بين برده يا حداقل، رشدشان را متوقف كنند. يكي از اين راه ها از بين بردن DNA و ديگري تخريب ديواره سلولي است. برخي ديگر نيز غشاي سيتوپلاسمي را تحت تاثير قرار داده و يك سري ديگر، جلوي سنتز پروتئين را مي گيرند. گروه پنجم، آنتي متابوليت ها هستند كه به طور كلي جلوي تغذيه سلول را گرفته و رشدش را متوقف مي كنند. برخي ديگر از آنتي بيوتيك ها به جاي تخريب لايه هاي بيروني، مستقيما به قلب باكتري حمله كرده و از درون آن را مي كشند. بطور خلاصه آنتي بيوتيك ها مواد شيميايي هستند كه ما هر ساله چندين مرتبه آنها را وارد بدنمان مي كنيم. روز به روز جامعه پزشكي بيشتر با آثار مخرب مواد  شيميايي بر سلول ها آشنا مي شود.

نكته مهم: هر فرد سالانه ممكن است چندين مرتبه آنتي بيوتيك هاي گوناگون را مصرف كند. علاوه بر اين، بخشي از مواد خوراكي كه هر فرد بطور روزانه مصرف مي كند نيز حاوي انواع مواد شيميايي (نظير نگهدارنده ها ، آفت كش ها، نيترات و ...) است. مسلما بدن قادر نيست اين همه مواد شيميايي كه از طرق مختلف (آب، هوا و مواد خوراكي و...) وارد بدن مي شوند را كاملا دفع كند و هر يك از اين مواد شيميايي مي توانند به سلول ها آسيب برساند.  ازدياد مصرف آنتي بيوتيك ها اگرچه به بدن آسيب وارد مي كند، اما اثر جانبي اصلي آن چيز ديگري است: مقاومت آنتي بيوتيكي باكتري يا آنتاگونيسم ميكروبي كه كمتر مورد توجه قرار مي گيرد.

لازم به ذكر است كه با اين همه تحقيقاتي كه تا به امروز انجام شده و منتشر گرديده است، هنوز بخشي از عوارض جانبي داروهاي شيميايي به دلايلي فاش نشده است و پزشكان و بيماران از آن بي خبرند. سرطان بيماري است كه در آن سلول هاي غير طبيعي به صورت كنترل نشده، تكثير يافته و مي توانند بافتهاي مجاور را نيز درگير كنند. هنوز اطلاعات جامعي در خصوص علل پيدايش سلول هاي غير طبيعي يا ساير عوامل سرطان زا منتشر نشده است. لذا در حال حاضر جامعه پزشكي بكارگيري روش هاي پيشگيري از سرطان را بيشتر توصيه مي كند.

سرطان بيماري پيش رونده است. گفته مي‌شود ۷۰ درصد مرگ‌ هاي ناشي از سرطان در كشورهاي درحال توسعه (جهان سومي) رخ مي‌دهد و اين در حالي است كه مرگ و مير در كشورهاي پيشرفته و توسعه يافته كه روند افزايشي را طي كرده‌اند به خوبي تحت كنترل درآمده است. به گفته پروفسور پيتر سيسياني، از دانشگاه كويين مري، افزايش موارد سرطان «اجتناب ناپذير نيست و كارهاي زيادي است كه مي‌توانيم براي جلوگيري از ابتلا به سرطان انجام دهيم.» . دنبال كردن يك روش زندگي سالم مي‌تواند خطر ابتلا به سرطان را در طول زندگي يك فرد از ۵۰ درصد به ۳۰ درصد كاهش دهد. لذا در يك دهه اخير وسايل پزشكي گوناگوني بكار مي روند تا بطور طبيعي از ابتلا به عفونت ها جلوگيري شود و ميزان مصرف مواد شيميايي نيز كاهش يابد. يكي از اين وسايل پزشكي مطمئن و موثر، فم-پي  ( FEMPEE ) نام دارد كه آنرا پزشكان در اروپا و آمريكا توصيه مي كنند. فروش صد ها ميليون بسته فم-پي در كشور هاي پيشرفته ، نشان از توجه بيماران و پزشكان به پيشگيري از عفونت ها دارد.

پخش سراسري دو كبوتر طلايي با تامين اين وسيله پزشكي سودمند ايتاليايي (فم-پي  FEMPEE) براي متقاضيان ايراني، سعي دارد كه با كمك جامعه پزشكي فرهنگ پيشگيري را در كشور هاي جهان سوم (نظير ايران) بيشتر رواج دهد تا گام موثري در كاهش مصرف مواد شيميايي (خصوصا آنتي بيوتيك ها)، كاهش بيماري سرطان و ارتقاء سطح سلامت جامعه برداشته باشد.

در کشور های جهان سوم اگرچه کپی محصولات اورجینال با کیفیت نامرغوب بصورت انبوه تولید و توزیع می شوند و مصرف کنندگان نیز بارها از محصولات نامرغوب آسیایی آسیب دیده اند ولی هستند افرادی که همیشه محصولات اورجینال مرغوب استفاده می کنند و هنوز مزه ایمنی، دوام و کارکرد مطلوب محصولات اورجینال زیر دندانشان مانده. لذا فقط متقاضیان محصولات مرغوب می توانند با تماس با واحد پشتیبانی دو کبوتر طلایی ( 02188317156 ) ، از لیست داروخانه ها و مراکز مجاز فروش محصولات اورجینال فِم-پی مطلع شوند. ضمنا امکان ارسال رایگان محصولات اورجینال فِم-پی به سراسر کشور وجود دارد.
 
 آشنایی با کاربرد های محصول فِم-پی:
 
فِم-پی، همراه همه بانوان در منزل، محل کار، مسافرت، ورزش، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، آسایشگاه سالمندان و...

1) هر عمل جراحي علاوه بر محاسني كه دارد، داراي معايبي نيز هست كه به صورت عوارض بعد از عمل ظاهر مي شوند. دفع ادرار سرپايي براي بانواني كه تازه مورد عمل جراحي قرار گرفته اند راحت تر است. پس در اينجا بانوان از محصول فم-پي استقبال مي كنند.

2) هر فرد در مدت حيات خود ممكن است دچار ناتواني جسمي شود. استفاده از محصول فم-پي به همراه كيسه ادرار (قابل اتصال به كيسه ادرار) روشي راحت براي جمع آوري ادرار بيماراني است كه توانايي استفاده از سرويس بهداشتي را ندارند.  فم-پي ، سلامت و رفاه سالمندان.

3) ما به آن دسته از بانوان که از بی اختیاری ادرار یا تکرر ادرار رنج می برند، محصول فم-پی را به عنوان یک وسیله پزشکی طبیعی (بدون عوارض جانبی) و مقرون به صرفه پیشنهاد می کنیم. ورودی محصول فم-پی به گونه ایست که با چسب ضد حساسیت یا چسب لوکوپلاست مرغوب کاملا به ناحیه اطراف خروجی پیشابراه بانوان متصل می شود و سپس ادرار به واسطه محصول فم-پی به ورودی ﻛﻴﺴﻪ ﻣﺘﺼﻞ ﺑﻪ ﭘﺎ (Urinary Leg Bag) منتقل می شود. بدینوسیله شخص می تواند با خیال راحت کارهای روزمره خود را انجام دهد.

4) بانوان بيشتر از آقايان از بيماري هاي مفاصل و استخوان رنج مي برند. متخصصين معتقدند كه تغيير سبك زندگي مي تواند موجب پيشگيري از ابتلا به اينگونه بيماري ها شود. تصور كنيد كه يك زن (خصوصا زنان چاق يا باردار) مجبور است در طول شبانه روز مكررا نشسته دفع ادرار داشته باشد و در هر بار دفع ادرار، مفاصل فرد چگونه تحت فشار سنگين وزن قرار مي گيرد. به همان اندازه كه به فكر خريد مبلمان شيك و راحت هستيم، بايد از مزيت هاي محصول فم-پي نيز بهرمند شويم. انتخاب فم-پي، يعني تغيير سبك زندگي .

5) چرا محصول فم-پي بايد همراه هميشگي بانوان باشد؟ واقعيت اين است كه امروزه بسياري از ما مجبوريم ساعات زيادي را در خارج از منزل و يا در محل كارمان بگذرانيم و به ناچار از توالت هاي عمومي استفاده مي كنيم كه مملو از ميكروب هايي است كه منتظرند پايمان را داخلش بگذاريم تا به سمتمان حمله ور شوند! حتي در مواقعي نظير رانندگي طولاني در ترافيك هاي سنگين، طبيعت گردي و يا ورزش (كوهنوردان ، دوچرخه سواران و...) ممكن است به توالت دسترسي نداشته باشيم. اگرچه شستن دست ها با آب و صابون لازم است اما ميكروب ها فقط از طريق دست ها منتقل نمي شوند و احتمال ورود ميكروب هاي پراكنده در محيط توالت از راه هاي ديگر به داخل واژن يا مجاري ادراري وجود دارد. از آنجايي كه مجراي پيشاب خانم ها نسبت به آقايان كوتاهتر است، باكتري ها خيلي راحت تر مي توانند به داخل مثانه يا واژن راه يافته و سبب ايجاد عفونت شوند. محصول فم-پي كه خود از سيليكون آنتي باكتريال ساخته شده است مي تواند احتمال ابتلا به عفونت هاي زنانه (عفونت ادرار يا عفونت هاي واژينال) را بطور قابل توجهي كاهش دهد. لذا معمولا پزشكان به همراه آنتي بيوتيك ها ، يك عدد محصول فم-پي را تجويز مي كنند.  

6) نمونه گيري ادرار يكي از نمونه هايي است كه بسيار مهم است و به كمك آن مي توان سلامتي بدن به خصوص سيستم هاي داخلي كليه ها و مجاري ادرار را ارزيابي نمود. به همين دليل نياز است كه در نمونه گيري و ارزيابي دقت لازم به كار برده شود. شايسته است كه پزشكان در زمان تجويز آزمايش ادرار، بيماران خود را با ابزار ها و روش هاي نمونه گيري ادرار آشنا كنند.  محصول فم-پي اين امكان را فراهم مي سازد كه بانوان بتوانند راحت تر نمونه ادرار خود را در ظرف نمونه جمع آوري كنند . ضمنا نمونه گيري ادرار از سالمندان و بيماران به كمك  محصول فم-پي (به حالت نشسته بر لبه تخت يا صندلي يا ويلچر) بسيار راحت تر است. گاها در نمونه گيري ها لازم است كه محصول فم-پي و ظرف نمونه استريل باشد. براي استريل كردن ظرف نمونه يا محصول فم-پي مي توانيد يك كيسه پلاستيكي را با الكل بهداشتي هفتاد درصد (محلولي حاوي الكل بهداشتي خالص و آب به نسبت ۷۰ به ۳۰) پر كنيد و سپس ظرف نمونه و يا محصول فم-پي را داخل آن كيسه بگذاريد و درب آنرا ببنديد. پس از پنج دقيقه محلول داخل پلاستيكي را بيرون بريزيد . اكنون ظرف نمونه و محصول فم-پي كاملا استريل شده اند.

 
 طریقه مصرف فِم-پی: 
 
 فم-پی معمولا به یکی از دو روش زیر استفاده می شود.
 
 الف: فم-پی بدون کیسه ادرار
 برای بانوانی که از سلامتی جسمی و حرکتی برخوردار می باشند، می توانند فم-پی را بدون کیسه ادرار بکار ببرند. فم-پی یک وسیله سبک، کوچک ، قابل حمل و بادوام است که همراه همیشگی بانوان است. در حالت ایستاده، فِم-پی را در جلوی خروجی مجرای ادراری خود نگاه دارید و با خیال راحت مثانه خود را تخلیه کنید.
 
 ب: فم-پی متصل به کیسه ادرار
 بانوانی که از سلامتی جسمی و حرکتی برخوردار نمی باشند، می توانند فم-پی را با کیسه ادرار بکار بگیرند. لذا كانكتور لوله کیسه ادرار را به آرامی به داخل خروجی فم-پی متصل کنید. دور محل اتصال را با نوار چسب جراحی ضد حساسیت یا چسب لوکوپلاست مرغوب محکم کنید تا نشتی نداشته باشد. کیسه ادرار را به تخت بیمار متصل نموده سپس بیمار در لبه تخت نشسته و مطابق شکل زیر ورودی فِم-پی را در جلوی خروجی مجرای ادراری خود نگاه می دارد و با خیال راحت مثانه خود را تخلیه می کند. لازم به ذکر است که ورودی محصول فم-پی (توسط چسب ضد حساسیت یا چسب لوکوپلاست) قابل اتصال به ناحیه اطراف خروجی مجرای ادرار بانوان نیز می باشد. برای بیمارانی که می خواهند در حرکت و راه رفتن نیز دفع ادرار داشته باشند (مبتلایان به بی اختیاری ادرار و یا تکرر ادرار)، می توانند خروجی محصول فم-پی را به کیسه ادرار متصل به پا (Urinary Leg Bag) متصل کنند. به یاد داشته باشید که محل اتصالات را توسط چسب ضد حساسیت یا چسب لوکوپلاست محکم کنید.
 
 طرز صحیح نگاه داشتن فِم-پی :
 
 در زیر دو تصویر را می بینید. تصویر سمت راست روش نادرست در دست گرفتن فم-پی را نشان می دهد. تصویر سمت چپ روش درست در دست گرفتن فم-پی را نشان می دهد . ضمنا هنگامی که فم-پی را در دست گرفتید، دقت داشته باشید که نشان حک شده بر روی فم-پی باید در سمت چپ آن قرار بگیرد.




نکته: هنگام خرید دقت داشته باشید که مدت اعتبار گارانتی (Five Year Warranty)، نام تجاری فِم-پی (FEMPEE) و نام کمپانی ایتالیایی فِم-پی (FEMPEE.CO.IT) بر روی بدنه آن حک شده باشد.
 
 نکات بهداشتی مهم:
 
 * جهت رعایت بهداشت شخصی، بهتر است مستمرا نسبت به از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی خود اقدام نمائید.
 
 * پس از هر بار ادرار کردن ، ناحیه خروجی مجرای ادراری خود را با آب تمیز کنید.
 
 نکته: برای بیماران یا ناتوانان جسمی و حرکتی یا در مواقع عدم دسترسی به آب، پس از هر بار ادرار کردن ناحیه خروجی مجرای ادراری خود را با دستمال بهداشتی بانوان (دستمال مرطوب واژینال) تمیز کنید.
 
 * پس از اتمام ادرار کردن ، فم-پی را با آب (یا آب و صابون مایع) بشویید و داخل یک سبد تمیز (خارج از محیط توالت و حمام) قرار دهید تا خشک شود. پس از خشک شدن آن را داخل یک کیسه پلاستیکی تمیز بگذارید و درب آنرا ببندبد.
 
 نکته: در مواقعی که به آب دسترسی ندارید می توانید پس از اتمام ادرار کردن، فم-پی را داخل کیف مخملی مخصوص آن قرار دهید. لایه داخلی این کیف جاذب آب و آنتی باکتریال است.
 
 قیمت مصرف کننده محصول فم-پی:
 
 با توجه به اینکه این محصول بادوام دارای طول عمر طولانی است، لذا این محصول ایتالیایی بسیار مقرون بصرفه و بدون عوارض جانبی است. قیمت سراسری محصول فم-پی (بدون لوازم جانبی نظیر کیف مخملی و دستمال بهداشتی بانوان) فقط
20 دلار آمریکا (حدود 680000 ریال ایرانی) می باشد. البته بهای ریالی این محصول وارداتی ممکن است با نوسانات نرخ دلار (نرخ دلار حواله در بازار آزاد) تغییر یابد.
 
 لوازم جانبی اورجینال:
 
 برای تهیه لوازم جانبی مربوطه (نظیر کیف مخملی مخصوص فم-پی و دستمال بهداشتی بانوان) فقط با پخش سراسری دو کبوتر طلایی تماس حاصل فرمائید. بهای هر سِتِ کاملِ لوازم جانبی مذکور حدود
10 دلار آمریکا (حدود 340000 ریال ایرانی) می باشد.
 
 مراکز مجاز فروش محصول فم-پی:
 
 توزیع کننده جهانی فم-پی پخش سراسری دو کبوتر طلایی می باشد. لذا جهت تهیه این محصول فقط با واحد پشتیبانی شبانه روزی پخش سراسری دو کبوتر طلایی ( 00982188317156 ) تماس حاصل فرمائید تا لیست داروخانه ها و مراکز مجاز فروش این محصول را دریافت نمائید. ضمنا می توانید درخواست خود را از طریق پست الکترونیکی ( [email protected] ) نیز برای ما ارسال فرمائید.


توزيع توسط پخش سراسري دو کبوتر طلايي

WWW.SANSHAIR.LOXTARIN.COM

موجود در داروخانه هاي معتبر و امکان ارسال رایگان سفارشات به سراسر کشور

ثبت سفارشات و یا اطلاع از ليست داروخانه ها و مراکز مجاز فروش

02188317156 / 02177697613

وب سايت رسمي فم-پي، جهت دريافت جزئيات بيشتر:

WWW.FEMPEE.COM

کانال رسمي تلگرام فم-پي، جهت پاسخ به سوالات شما:

WWW.TELEGRAM.ME/FEMPEE

مشاوره پزشکي رايگان با دکتر ياسمين رادمنش از طريق فيسبوک

WWW.FACEBOOK.COM/GOLDENDOUBLEDOVE

با آرزوی سلامتی شما!

 

The FEMPEE Portable Female Urination Device (Urinary Aid System) allows women to pee while standing up without undressing...  WWW.FEMPEE.CO.IT 

02188317156
: شماره تماس
p.o. box: 141551119, valiasr sq. post office, tehran, iran; www.sanshair.loxtarin.com
آدرس
تومان 68000
:هزينه
جمعه 18 شهریور 1395
:تاريخ تبليغ
2338
:تعداد بازديد كنندگان اين تبلیغ
: آدرس وب سایت