×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

معاون پارلمانی رئیس جمهور در گنبدکاووس: کاهش تورم از 44 درصد به 17 درصد از افتخارات بزرگ دولت یازدهم است


 

Gegli news


معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: کاهش تورم از 44 درصد به 17 درصد از افتخارات بزرگ دولت یازدهم است.

 


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام مجید انصاری امشب در جمع مردم گنبدکاووس در همایش استقبال از کاروان «تدبیر و امید» ضمن ابلاغ سلام گرم و ویژه رئیس جمهور به مردم این شهرستان، اظهار کرد: رئیس جمهور مایل بودند شخصاً در جمع مردم خونگرم و مؤمن گنبدکاووس حضور یابند، اما محدودیت زمانی مانع این امر شد.

نماینده ویژه اعزامی رئیس جمهور و هیئت دولت به گنبدکاووس با اشاره به وحدت و همدلی، شور و نشاط و سختکوشی مردم این شهر، خاطرنشان کرد: زندگانی برادرانه مردم گنبدکاووس مظهر اخوت اسلامی در دنیاست و باید در برابر مردم شیعه و سنی این شهرستان به جهت هم‌زیستی مومنانه و ولایتمدارانه و وحدت‌بخش تعظیم کرد.

وی با گرامیداشت یاد امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر، تصریح کرد: نهالی که امام عزیز در سال 57 کاشت، امروز و به لطف فداکاری ملت بزرگ ایران و جانفشانی شهیدان، ایثارگران و هدایت‎های رهبر فرزانه انقلاب به درخت تناور و تنومندی تبدیل شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، دولت کریمه ایران اسلامی را امانتی در دست دولتمردان کشور دانست و متذکر شد: رئیس جمهور و هیئت دولت با وجود همه مشکلات داخلی و خارجی با صبر، تدبیر، امیدواری و حمایت مردم و به ویژه رهبر گرانقدر و دانشمند انقلاب اسلامی، کشور را گام به گام به سمت پیشرفت و آبادانی سوق داده‎اند.

* کاهش تورم از 44 درصد به 17 درصد از افتخارات بزرگ دولت یازدهم است

انصاری با اشاره به موفقیت‎های دولت «تدبیر و امید» طی تصدی مسئولیتش، بیان کرد: کاهش تورم از 44 درصد به 17 درصد و اجرای مرحله جدید هدفمندی یارانه‎ها از افتخارات بزرگ دولت در این مدت به شمار می‎آید.

وی با مهم قلمداد کردن توسعه سلامت و بهداشت در کشور، یادآور شد: توسعه بیمه درمانی کشور، تکمیل بیمارستان‎های سراسر کشور، توسعه درمانگاه‎های روستایی و تجهیز اورژانس کشور به ناوگان هوایی از مهم‌ترین اقدامات دولت در حوزه سلامت و بهداشت و درمان است که با اقدام مجلس در اختصاص یک درصد از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به بخش سلامت تکمیل شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تأکید بر نقش مردم در توسعه اقتصادی، عنوان داشت: دولت تمام تلاش خود را کرده تا زمینه را برای سرمایه‎گذاری ایمن و سودده برای سرمایه‎گذاران آماده کند و حال این مردم هستند که باید با سرمایه‎گذاری در بخش‎های مختلف به دولت در توسعه عمیق و ماندگار اقتصادی کمک کنند.

انصاری، سیاست دولت را در عرصه بین‎الملل تنش‎زدایی و دوستی برشمرد و در ادامه چنین توضیح داد: در مذاکرات هسته‎ای که سرداران دیپلماسی کشور در حال مجاهدت هستند، قطعاً با همدلی مردم، مسئولان و رهنمودهای سکاندار انقلاب و رهبری عزیز پیروز و سربلند خواهند شد.

وی با اشاره به دو بار حضور رئیس جمهور در سازمان ملل و سخنرانی در مجمع عمومی این سازمان، تشریح کرد: ایشان پیام صلح، آزادی و دوستی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند و طرح جهان عاری از خشونت را به مجمع عمومی ارائه کردند که با قاطعیت به تصویب کشورهای عضو رسید.

نقش ایران اسلامی در امنیت منطقه بی‎بدیل و بی‎نظیر است

معاون پارلمانی رئیس جمهور با ابراز تأسف از اتفاقات رخ داده در سوریه و عراق و وحشی‎گری‎های گروه‎های تکفیری، خاطرنشان کرد: با کمک دولت و شکست دشمنان اسلام در کشورهای عراق و سوریه همگان به این باور رسیده‎اند که نقش ایران اسلامی در امنیت منطقه بی‎بدیل و بی‎نظیر است.

انصاری از مردم و مسئولان گنبدکاووس خواست با کمک و همدلی مسئولانه با تأسیس سازمان‎های مردم‌نهاد در حوزه کشاورزی و حمایت دانشجویان و فارغ‎التحصیلان رشته کشاورزی گنبدکاووس را به الگوی تغییر کشت سنتی به کشت مدرن تبدیل کنند.

وی با اشاره به نامه مکتوب نماینده مجلس، فرماندار ویژه و مسئولان شهرستان گنبدکاووس که در آن مشکلات و خواسته‎های مهم و اساسی مردم شهرستان احصا شده است، افزود: شخصاً این نامه را به رئیس جمهور تقدیم خواهم کرد و پیگیر صدور دستورات ویژه برای رفع معضلات یاد شده در نامه هستم.

به گزارش فارس؛ در ابتدای این مراسم و پیش از سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهور، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه این شهرستان به طور جداگانه به هیئت دولت و رئیس خیر مقدم گفتند.


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login