×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

پرسش یک بازیگر از مجاز شدن حضور چهره‌ها در تبلیغات


2/2/2015 11:42:56 AM 11:42:56 AM 

Gegli news


 این بازیگر تئاتر‌، سینما و تلویزیون درخصوص مجاز شدن حضور چهره‌ها در تبلیغات گفت: برای تبلیغات هیچ ایده‌ای ندارم به جهت اینکه اتفاق تجربه شده‌ای نیست. در مملکت ما باید این اتفاق تجربه شود و بعد کم وکاستی‌های آن بیرون بیاید.

او سپس گفت: اصولا نسبت به هر گونه تولید ملی و گسترش آن متمایلم، اما اگر به عنوان مثال بگویند کالای چینی را تبلیغ کن، هرگز این کار را نمی‌کنم و کالای فرنگی که در سلیقه‌ی من نمی‌گنجد هم تبلیغ نمی‌کنم.

این بازیگر همچنین با اشاره به فعالیت اخیر خود در حوزه‌ی بافت پارچه، از آن به عنوان هنری ملی یاد کرد و گفت: با این کار سعی می‌کنم این هنر را زنده نگه دارم؛ چرا دوستان من، هنرمندان و چهره‌ها برای تبلیغ کالاهای ملی خودمان نیایند و واسطه‌ای میان هنر خودمان و مردم نباشند؟

اسکندری همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره پیشنهادش به حضور چهره‌ها در تبلیغات گفت: پیشنهادم این است که هنرمندان باید با مراقبت جلو بروند. این مراقبت هم باید از طرف پیشنهاددهندگان باشد و هم هنرمندان و چهره‌ها. باید خط و خطوط و قوانین تدوین کنند. متاسفانه در کشور ما گاه فرهنگ استفاده از ابزار فرهنگی، وجود ندارد؛ مثل فرهنگ استفاده از فیس‌بوک، اینستاگرام،‌ اس ام اس، جک و فرهنگ استفاده از وایبر که در آن به جای استفاده‌ی قاعده‌مند، تا انتها پیش می‌روند.

او با اشاره به اینکه تبلیغات هم ممکن است دافعه ایجاد کند‌، گفت: امیدواریم هم چهره‌ها و هنرمندان بتوانند از این اقدام مراقبت کنند و هم حد و اندازه و خط مشی را رعایت کنند.

اسکندری که بیش از دو سال است از تلویزیون فاصله گرفته است‌، در بخش دیگری از این گفت‌وگو دربار‌ه‌ی علت این جدایی گفت: قهر نیستم اما به جهت اختلاف سلیقه، ترجیح دادم یک مدت در تئاتر باشم. در حال حاضر کارهایی که ساخته می‌شود از سلیقه من جدا شده است.

او سپس گفت: ترجیح می‌دهم یک مدت از تلویزیون کناره‌گیری کنم تا کمی وضعیتش بهبود پیدا کند و اتفاقات خوبی صورت بگیرد.

این بازیگر همچنین درباره تغییرات مدیریتی در تلویزیون و ارزیابی‌اش نسبت به آن گفت: در حال حاضر این تغییرات در هاله‌ای از ابهام است، اما حضور مدیران موفقی همچون آقایان پورمحمدی و جعفری جلوه‌، این نوید را می‌دهد که قرار است اتفاقات خوبی بیفتد و تلویزیون به سمت تولیدات جدی‌تر برود. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که در حال حاضر بخشی از مشکلات تلویزیون به نبود بودجه و شرایط مالی برمی‌گردد و تلویزیون با نداشتن بودجه نمی‌تواند به جایی برسد.

ستاره اسکندری در پایان گفت: یک چیزهایی در تلویزیون آن‌قدر خراب شده است که درست شدن آن زمان می‌برد؛ به جهت اینکه ابتدا باید ترمیم شود و سپس به تولیدات با کیفیت بالاتری برسد.

 سریال «همه‌ی بچه‌های ما» از جمله کارهای اخیر ستاره اسکندری است که به کارگردانی تاج‌بخش فناییان از شبکه‌ی دو سیما پخش شد. این سریال در ۲۵ قسمت به موضوع بچه‌های کار، بی سرپرست، بدسرپرست و همچنین کودکانی پرداخت که در معرض آسیب هستند. 


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login