×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

اسامی 4 نوع آبلیموی ترش غیرمجاز اعلام شد


2/7/2015 1:10:55 PM 1:10:55 PM 

Gegli news


 مهندس محمد هاشمی گفت: واحدهای تولیدی مواد غذایی که نام‌شان در ذیل می‌آید به علت جعل اسناد بهداشتی اداره کل فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شناخته می‌شوند.

وی ادامه داد: جوپرک با نام تجاری ارغوان طبیعت، آدامس دراژه با طعم دارچین با نام تجاری اونیا، پیراشکی مخصوص با نام رنگارنگ، بامیه سنتی، قلمی با نام تجاری کوثر تهران، غیر مجاز و تقلبی هستند.

هاشمی گفت: همچنین آرد نخود چی، حبوبات و ادویه‌جات با نام تجاری شعله، بستنی با نام تجاری توتک، محلول زعفران با نام تجاری معراج، عرقیات سفارش شرکت سنوس ایرانیان - تولید صنایع تقطیری ساغر با نام تجاری لحظه‌ها و بیکینگ پودر با نام تجاری زرناز تقلبی و غیرمجاز هستند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با نام بردن از آبلیموهای ترش با نام‌های تجاری دستچین، گلدست، نوش آگین و حاسب به عنوان دیگر محصولات غیرمجاز گفت: این آبلیمو‌های ترش پس از پایش سطح عرضه توسط کارشناسان اداره کل فراورده‌های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان و با تعامل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیموی ایران و پس از دریافت نتایج آزمایشگاهی غیرمجاز شناخته شده‌اند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، وی در پایان خاطر نشان کرد: از کسانی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده می‌کنند خواست روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

وی گفت: شماره تلفن 66405569 آماده دریافت مکان‌های عرضه فراورده‌های غیر‌مجاز فوق الذکر می‌باشد. 


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login