×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

جزئیاتی جدید درباره وانت‌سوار جنجالی


10/16/2016 5:01:53 PM 5:01:53 PM 

Gegli news


 اوایل هفته گذشته تصاویر وانت پیکانی سفیدرنگ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از خیابان اصلی وارد کوچه‌ای ورود ممنوع شده بود. با اینکه چندین خودرو در حال حرکت بودند راننده وانت اصرار داشت که به مسیر خلاف جهت ادامه دهد. ‌در این شرایط راننده وانت با کوبیدن خودرواش به چند خودرو توانست راه خود را باز کند اما در میانه راه در حالی‌که به چندین خودرو خسارت وارد کرده بود، گرفتار و توسط شهروندان دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، «همشهری» با این مقدمه نوشت: به‌دنبال انتشار این تصاویر، گمانه‌زنی‌ها درباره این ماجرا در فضای مجازی آغاز شد. برخی اعلام کردند راننده وانت تبهکاری تحت تعقیب بوده و برخی دیگر اعلام کردند که او هنگام رانندگی حالت طبیعی نداشته است. با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که راننده وانت برای فرار از تصادفی که دقایقی قبل‌ از حادثه انجام داده بود، وارد کوچه ورود ممنوع شده بود.

ماجرا از این قرار بود که این جوان 24 ساله که دانشجوی رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است، دقایقی پیش از این حادثه، قبل از پل صدر با یک خودروی پژو 206 تصادف کرده بود. او و راننده پژو با یکدیگر قرار می‌گذارند که خیابان را بند نیاورند و کمی جلوتر برای پرداخت خسارت با یکدیگر مذاکره کنند.

در همین هنگام مأموران پلیس راهور نیز از راه می‌رسند اما پسر جوان بعد از نشستن پشت فرمان وانت فکر فرار به سرش می‌زند تا از خسارتی که به 206 زده بود شانه خالی کند. غافل از اینکه کمی آن طرف‌تر، خسارت بزرگ‌تری به گردنش می‌افتد. او در حالی‌که فقط به فرار فکر می‌کرد، پایش را روی گاز گذاشت و از خیابان شریعتی وارد کوچه «داد» شد که ورود ممنوع بود. چند خودرو سد راهش بودند و در این شرایط او نه راه پیش داشت و نه پس. به همین دلیل تصمیم گرفت با کوبیدن خودرواش به سایر خودروها راهی باز کند اما چند دقیقه بعد سرانجام توسط شهروندانی که از تخریب خودرویشان خشمگین شده بودند دستگیر و به مأموران کلانتری تحویل داده شد.

در بررسی‌های اولیه معلوم شد که این جوان گواهینامه دارد و خودرواش نیز بیمه‌نامه معتبر داشته است اما او با انگیزه فرار از پرداخت خسارت به راننده پژو 206 از چاله به چاه افتاده است. او اعتراف کرد که در آن لحظه از شدت ترس، هول شده بود و نمی‌دانست چه کار می‌کند و فقط سعی داشت از محل بگریزد که این حادثه رخ داد.

او گفت: روز حادثه سوار وانت پیکان پدرم شدم تا در خیابان دور بزنم اما در خیابان شریعتی تصادف کردم و آنقدر ترسیده بودم که تصمیم گرفتم فرار کنم و در آن لحظات کنترلی روی رفتارم نداشتم.

بر اساس این گزارش، به‌رغم خبر اشتباه برخی سایت‌ها در خصوص مجروح‌شدن فردی در این حادثه، کسی مجروح نشده است. پسر جوان که هیچ سابقه‌ کیفری در پرونده‌اش ندارد، با قرار آزاد است اما به پرونده‌اش به اتهام خسارت به چندین خودرو در دادسرا رسیدگی می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران، راننده متخلف باید خسارت تمامی خودروهای آسیب‌دیده را پرداخت کند.


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login