×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

ترامپ: پیش از مناظرۀ از هیلاری کلینتون تست دوپینگ بگیرید ! حضور برادر اوباما در حمایت از ترامپ + عکس


 

Gegli news


 دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا درخواست کرده است پیش از مناظرۀ سوم از وی و هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات، تست دارو گرفته شود.

ترامپ در ادامۀ روند اتهام‌زنی میان رقبای اصلی انتخابات ریاست جمهوری امریکا، حالت هیلاری کلینتون را در مناظرۀ قبل غیرطبیعی دانسته و پیشنهاد کرده است وی و کلینتون، پیش از مناظرۀ سوم تست دوپینگ بدهند.

وی روز شنبه (24 مهر) در یک تجمع انتخاباتی در نیوهمپشایر گفت: «ورزشکاران مجبورند آزمایش دوپینگ بدهند. من فکر می‌کنم ما هم باید قبل از مناظره آزمایش بدهیم. چرا ما این کار را نکنیم؟»

ترامپ در تشریح حال کلینتون در مناظرۀ قبلی (دوم) مدعی شد: «وی در نیم ساعت اول پرانرژی ظاهر شد، اما در انتهای مناظره، به سختی توانست خود را به خودرویش برساند.»

 

دومین مناظره میان کلینتون و ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 امریکا (عکس از خبرگزاری فرانسه)

 

نامزد حزب جمهوری‌خواه در حالی رقیب خود را به مصرف احتمالیِ داروهای انرژی‌زا متهم کرد که ابراز نگرانی دربارۀ  سلامت جسمانی کلینتون از جمله مسائلی است که وی را در این رقابت انتخاباتی به چالش کشیده است.

 ترامپ همچنین در ماه گذشتۀ میلادی گفت کلینتون از نوعی بیماری جسمی رنج می‌برد اما آن را پنهان می‌کند.

ستاد انتخاباتی کلینتون ضمن رد این ادعا بر سلامت کامل وی تاکید کرده است.

این در حالی است که کلینتون چندی پیش به علت آن چه عفونت ریه عنوان شد، تحت درمان قرار گرفت و مجبور شد چند روزی را استراحت کند.

سومین و آخرین مناظرۀ دو رقیب اصلی انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار است چهارشنبۀ این هفته در لاس‌وگاس در ایالت نوادا برگزار شود.

اولین مناظرۀ انتخاباتی ترامپ و کلینتون، 26 سپتامبر (5 مهر) و دومین مناظرۀ آنها 19 مهر برگزار شد.

ترامپ در ابراز تردید دربارۀ توان و ضعف جسمانی کلینتون، به سرفه‌های مکرر وی در جریان یکی از سخنرانی‌ها و همچنین از هوش رفتن او در تجمعی دیگر اشاره کرده است.

این در حالی است که نامزد حزب جمهوری خواه با اتهاماتی چون آزار جنسی زنان مواجه شده است.

جمعه (23 مهر) دو زن به نام‌های کریستین اندرسون و سامر زروس، ترامپ را به آزار جنسی متهم کردند.

پیش از این نیز اتهامات مشابهی علیه ترامپ مطرح شده بود، اما وی تمام این ادعاها را رد کرده و گفته است: «این اظهارات صد در صد نادرست است...در حال حاضر از هر طرفی با دروغ و افترا هدف حمله قرار گرفته‌ام. من این زن‌ها را نمی‌شناسم.»

پنجاه‌وهشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا قرار است ‎۱۸ آبان 1395 برگزار شود.

 در پی استقبال مخاطبان از پخش مناظره های انتخاباتی آمریکا، سومین مناظره دو نامزد رقیب در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا به صورت زنده از شبکه های خبر و پرس تی وی پخش خواهد شد.

این مناظره فردا پنج شنبه 29 مهر حدود ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد و مخاطبان شبکه خبر می توانند آن را با ترجمه همزمان از این شبکه دریافت کنند. شبکه پرس تی وی نیز که مخاطبان بسیاری در سراسر جهان دارد، فردا این مناظره را مستقیم پخش خواهد کرد.

رسانه ملی دو مناظره پیشین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به طور زنده پخش کرد که مخاطبان، حقایق بسیاری را از لایه های پنهان سیاست گذاری این کشور و نحوه نگاه مستکبرانه آمریکا به جهان، از میان سخنان کلینتون و ترامپ، نامزدهای دو حزب اصلی آمریکا یعنی دموکرات و جمهوری خواه دریافتند.

خبرگزاری ایسنا: برادر ناتنی رئیس جمهور آمریکا امشب در آخرین دور از مناظرات انتخاباتی آمریکا حضور خواهند داشت اما از گزینه برادرش برای جانشینی حمایت نخواهد کرد.

روزنامه دیلی میل نوشت: ظاهرا مالک اوباما، برادر ناتنی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا دعوت دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را برای آنکه در مناظرات امشب مهمان وی باشد، پذیرفته است.

مالک اوباما پیشتر علنا حمایت خود را از نامزدی ترامپ برای کاخ سفید اعلام و خشم خود را نسبت به اینکه برای کنوانسیون ملی دموکرات‌ها دعوت نشده، ابراز کرد.

وی به شبکه بی بی سی گفته بود: اینکه هیچ یک از اعضای خانواده کنیایی اوباما در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها شرکت نداشتند، بسیار ناامید کننده و تا حدودی ریاکارانه است.

مالک در مناظره انتخاباتی امشب در کنار مهمان دیگر ترامپ یعنی پت اسمیت، مادر شون اسمیت که در بنغازی کشته شد، خواهد نشست. 

پت اسمیت تابستان امسال در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان سخنرانی کرد. ترامپ علاوه بر دعوت از مهمان‌هایش برای تحت فشار گذاشتن هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتش، وی را نیز در جریان کمپینی به سخره گرفت.

ترامپ عصر سه شنبه در بین طرفدارانش در ایالت کلرادو گفت: هیلاری فردی خوش خواب است، در حالی که من مرد کار هستم. او همین شیوه را در کاخ سفید نیز پیش می‌گیرد.

البته کلینتون نیز بی کار نمانده و مهمان‌هایی را برای مناظره امشب دعوت کرده که گذشته‌های سختی با ترامپ داشته‌اند.

مارک کیوبن، سرمایه‌گذار یهودی آمریکایی و صاحب تیم بسکتبال دالاس ماوریکس و مگ وایتمن، سرمایه‌گذار جمهوری خواه مهمانان هیلاری کلینتون خواهند بود.

برادر ناتنی باراک اوباما هم به اندازه خود سهمی از سیاستمداری برده است؛ اگرچه سهمی اندک. وی حدود سه سال پیش در انتخابات ایالتی کنیا شرکت کرد و امیدوار بود به سمت فرمانداری ایالت سیایا انتخاب شود، اما با آن‌که برادر رئیس‌جمهور آمریکا بود، از 55 هزار نفری که در این انتخابات شرکت کردند، تنها 694 رأی یعنی کم‌تر از یک درصد رأی‌دهندگان به او رأی دادند. مالک همچنین مدیر اجرایی "سازمان دعوی اسلامی" (Islamic Da’wa Organization) است، سازمانی که توسط سودان ایجاد شده و این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا، سودان را یک دولت تروریستی می‌داند.

شکایت برادر ناتنی اوباما از بی‌توجهی او به خانواده‌اش
مالک اوباما تصویری از خود در کنار باراک اوباما را در دست دارد

شکایت برادر ناتنی اوباما از بی‌توجهی او به خانواده‌اش
باراک و مالک اوباما در کنار هم در شب عروسی رئیس‌جمهور آمریکا


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login