×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

نمی خواهیم دانشگاه ازاد سقوط کند


 

Gegli news


 به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، کارن ابری نیا در گفتگوی خبر ساعت 20 درباره اختلاف میان دانشگاه ازاد و وزارت علوم گفت :وزارت علوم با وجود اینکه در سالهای اخیر به دنبال کیفیت اموزش عالی است اما در مورد دانشگاه ازاد تامل کرده است .

وی افزود :اگر قرار بود همان زیرنظام های تعیین شده را در مورد دانشگاه ازاد اعمال کنیم، 60درصد از فعالیت های این دانشگاه تعطیل می شد .

ابری نیا در باره مباحثی که رئیس دانشگاه ازاد درباره دریافت مجوز کد رشته محل ها مطرح کرد گفت :دریافت مجوز تنها از طریق شورای گسترش وزارت علوم محقق می شود و بحث گروههای سه نفره ای که مسئولان دانشگاه ازاد مطرح کرده اند صحت ندارد، این گروههای مربوط به طرحی که 25سال پیش مطرح شد که اصلا این طرح اجرایی نشد .

وی با اشاره به اساسنامه سال 89 گفت :براساس این اساسنامه دانشگاه ازاد جز زیر نظام های غیر دولتی وزارت علوم محسوب می شود،در حالی که خارج از سیستم سنجش وبه صورت اختیاری دانشجو پذیرش می کند .

ابری نیا با اشاره به تعیین وضعیت حداقل 4هزارو 600کد رشته محل دانشگاه ازاد در تابستان 95گفت :ما به دنبال کیفیت دانشگاه ازاد هستیم ،نمی خواهیم دانشگاه ازادسقوط کند اما اگر روند کنونی را ادامه دهد منجربه سقوط دانشگاه ازاد می شود .

وی افزود :به دانشجویان اعلام می کنیم که تنها کد رشته محل های اعلام شده در سایت وزارت علوم دارای مجوز است ودر این کد رشته محل ها دانشجویان تحصیل کنند.


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login