×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

جهان از منظر خودروی خودران تسلا


11/22/2016 12:07:23 AM 12:07:23 AM 

Gegli news


 شرکت تسلا به تازگی تصاویر جدیدی منتشر کرده که جاده و محیط اطراف را از منظر خودروی خودران آن در زمان رانندگی نشان می‌دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از گیزمگ، این پیش‌نمایش، نمونه خوبی از چگونگی عملکرد خودروهای خودران در جهان واقعی است.

همانطور که این تصاویر نشان می‌دهند، دوربین و حسگرها باید اشیاء بسیار زیادی از جمله خطوط جاده، علایم، چراغها، عابران پیاده و خودروها را در یک لحظه شناسایی کنند.

این خودرو حتی جریان حرکتی محیط را برای حس کردن رویدادها ثبت می‌کند.

تسلا در ماه اکتبر اعلام کرده بود که همه خودروهای جدید آن به تجهیزاتی مجهز خواهند شد که به آنها اجازه می‌دهد بطور خودران حرکت کنند. تصاویر این نسخه نمایشی یک راننده را در پشت فرمان نشان می‌دهد که هیچ دخالتی در هدایت خودرو حتی در شرایط پیچیده ندارد. وجود راننده طبق قوانین در پشت فرمان خودروهای خودران الزامی است.

رنگ‌های مختلف این تصاویر، نشانگر چیزهایی است که خودرو می‌بیند: خطوط جاده و حرکت‌ها به همراه جعبه‌های رنگی به عنوان نمادی از اجسام درون جاده مانند چراغ و علائم جاده‌ای. این جعبه‌ها به نمایش عابران، خودروهای دیگر و سایر تهدیدات احتمالی می‌پردازند که یک راننده انسانی معمولا حین رانندگی مورد توجه قرار می‌دهد.

به گفته تسلا، خودروهای جدید به یک رایانه آنبرد با 40 برابر قدرت محاسباتی بیشتر از نسل قبلی برای پردازش دید، سونار و تصاویر رادار ثبت شده توسط خودرو مجهز خواهند شد.


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login