×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

برگزاری مسابقات موتورکراس 2017 بانوان خاورمیانه در ایران


11/30/2016 11:54:31 AM 11:54:31 AM 

Gegli news


 رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ایران گفت: در اجلاس فدراسیون جهانی دیدارهایی را با مسئولان جهانی داشتیم و چندین پیشنهاد ارائه کردیم که با برخی از آنها موافقت شد.

محمود صیدانلو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: اجلاس فدراسیون جهانی موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور همه کشورهای عضو از چهارم آذرماه در شهر برلین آلمان آغاز شد و نمایندگان کشورها نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

وی افزود: مجمع فدراسیون جهانی در بخش موتورسواری FIM از روز چهارم آذرماه برگزار شد که در این مجمع، دیدارهای خوبی با مسئولان فدراسیون جهانی و روسای فدراسیون های سایر کشورها داشتم و رایزنی های مطلوبی انجام شد.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی با تاکید بر اینکه دیدارهای بسیار مهمی را با رییس و نایب رئیس فدراسیون جهانی داشتیم، گفت: در این دیدارها گزارش جامعی از فعالیت موتورسواری و اتومبیلرانی در ایران ارائه کردم و نتایج مطلوبی هم داشت.

وی در مورد دیگر فعالیت هایی که در اجلاس جهانی انجام داد، افزود: ارائه گزارش در مورد کسب مجوز فعالیت بانوان از وزارت ورزش و جوانان و نوع فعالیت این رشته در ایران چیزهایی بود که گزارش دادم.

صیدانلو ادامه داد: همچنین از سوی مجمع جهانی موتورسواری تشکیل و سازماندهی رشته جدید ATV در سال آینده به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران محول شد.

وی گفت: پیشنهاد ایران برای برگزاری اولین کنگره علمی بین‌المللی و انجام یک دوره مسابقات بانوان برای کشورهای اسلامی، برگزاری مسابقات موتورکراس بین المللی بانوان در خاورمیانه در سال 2017، دعوت از رئیس و مدیر اجرایی فدراسیون موتورسواری جهان به ایران جهت بازدید از فدراسیون و امکانات بالقوه کشورمان برای میزبانی رویدادهای مختلف بین المللی از دیگر مواردی بود که در این اجلاس آنها را پیگیری کردیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: از فدراسیون جهانی موتور سواری، درخواست کمک های فنی و ایمنی استاندارد و به روز جهانی برای ارتقای سطح کیفی پیست های موجود در ایران و کمیته فنی موتورسواری را داشتیم که با این درخواست ایران موافقت شد.

این اجلاس به مدت 2 روز در بخش موتورسواری و بعد از آن هم اجلاس مربوط به اتومبیلرانی برگزار شد.


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login