×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

کارلوس کی‌روش استعفا داد


1/7/2017 5:30:06 PM 5:30:06 PM 

Gegli news


 کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران استعفا داد 

آقای کی روش گفته مذاکرات ۵ ساعته‌اش با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران بر سر مسائل مختلف بی نتیجه بوده است.

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری اردوی تدارکاتی به امارات سفر کرده بود اما سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران به همراه سایر اعضای تیم به ایران برنگشت.

به نظر می‌رسد که آقای کی‌روش از این که رئیس فدراسیون بتواند باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی این تیم را وادار به همکاری با تیم ملی ایران کند نا امید شده و معتقد است دیگر نمی‌تواند رابطه‌ای مبتنی بر آرامش، احترام متقابل و نظم و انضباط با مربی پرسپولیس داشته باشد.

به دنبال انتقاد تند برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش و برگزاری اردوی تدارکاتی در زمانی که جزو "روزهای فیفا" نیست، آقای کی‌روش تمام بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی ایران را از اردوی امارات مرخص کرد و به ایران بازگرداند.

آقای کی‌روش قبلا هم چند بار استعفا کرده بود اما دو باره به سر کار خود برگشت.

یکی از این موارد به بهمن ماه سال گذشته بازمی‌گردد که کی‌روش اعلام کرد سه ماه بعد استعفا خواهد کرد. آقای کی‌روش که آن زمان با علیرضا اسدی، دبیر فدراسیون فوتبال به شدت اختلاف داشت، گفته بود: "فردا برگه استعفای خود را به تاریخ یازدهم اردیبهشت و در روز انتخابات فدراسیون فوتبال تقدیم آقای کفاشیان خواهم کرد. این تصمیم برای کمک به ایشان است. چرا که اگر من را اخراج کند، مردم و بازیکنان علیه‌اش خواهند بود و اگر کی‌روش را نگه دارد اسدی، رئیسش و گروهی که با اسدی هستند به مخالفت با ایشان خواهند پرداخت که این موضوع مشکل بزرگی برای رییس فدراسیون خواهد بود. کاری که در حال انجام است و کمک نکردن به تیم ملی برای من ناراحت کننده است و مرا عصبانی کرده."

به دنبال خبر استعفای آقای کی‌روش، یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه اضطراری خبر داده است. هدایت‌الله ممبینی به ایسنا گفت: "به نظرم در شرایط فعلی آرامش، مهم‌ترین نیاز تیم ملی است و باید آن را حکمفرما کنیم. اختلاف نظرهای اخیر نباید منجر به حاشیه شود. فردا هیات رییسه فدراسیون فوتبال به منظور بررسی این اتفاقات و تشکیل جلسه می‌دهد."


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login