×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

4 راه مجرد بودن می تواند زندگی شما را بهبود بخشد


7/29/2022 8:04:29 PM 8:04:29 PM 

Gegli news


مجرد بودن همیشه پیاده‌روی در پارک نیست، به‌ویژه زمانی که به نظر می‌رسد فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی این مفهوم را مطرح می‌کنند که شما واقعاً «کامل» نیستید تا زمانی که دیگری مهم را پیدا کنید

زندگی مجردی افراد اغلب به عنوان نوعی برزخ به تصویر کشیده می شود که مجبورند تا زمانی که جفت روح خود را پیدا کنند تحمل کنند. به طوری که یک مطالعه در سال 2008 که در مجله اروپایی روانشناسی اجتماعی منتشر شد نشان داد که افراد مجرد اغلب از نظر دیگران ناراضی هستند

اما کارشناسان می گویند که این کلیشه ها نمی توانند دور از واقعیت باشند. در واقع، مطالعه سال 2008 همچنین نشان داد که افراد مجرد سطوحی از رفاه را خود گزارش می کنند که مشابه شرکت کنندگان در روابط است. و مزایای زیادی همراه با زندگی بدون رابطه عاشقانه وجود دارد. به گفته کارشناسان در اینجا به چند مورد اشاره می شود:

ذهن شما نامرتب است :

سوزان وینتر، کارشناس روابط و نویسنده پرفروش، می‌گوید: «باور کنید یا نه، روابط «از لحاظ ذهنی» گران هستند. "صمیمیت و مشارکت فضای زیادی در ذهن ما می گیرد. حتی اگر بیشتر این اتفاقات ناخودآگاه رخ می دهد، صرفاً ظرفیت کمتری برای تفکر متمرکز بر فردی وجود دارد.

زمستان به زمانی که افراد در روابط به طور اجتناب ناپذیری صرف نگرانی در مورد شریک زندگی خود می کنند و گاهی اوقات در مورد کوچکترین نزاع ها نشخوار می کنند، به عنوان "بهای عشق" اطلاق می شود. او می‌گوید: این نوع استرس می‌تواند شادی افراد را با جلوگیری از زندگی در زمان حال، مهار کند.

وینتر می‌گوید: «اختلاف عاطفی می‌تواند همه‌گیر باشد، زیرا ما را از لحظه حال و موقعیت کنونی دور می‌کند. این درست است، چه آشفتگی داخلی بر اساس دعوا با همسرمان باشد، چه ترس از سلامتی و رفاه آنها

برعکس، او می‌افزاید: «مجرد بودن عملی است برای پاک کردن آشفتگی‌ها و ایجاد فضا برای نفس کشیدن و رشد کردن افکار (و رویاهای جدید).

 

شما نسبت به هر چیزی که زندگی سر راهتان قرار می دهد بازتر هستید :

متخصصان می‌گویند مجرد بودن می‌تواند باعث شود افراد تمایل بیشتری به ضربه زدن داشته باشند.

دکتر نیلو دردشتی، روانشناس و کارشناس روابط مستقر در نیویورک می گوید: «تقریباً مانند این است که شما چاره ای ندارید. "وقتی تنها هستید، باید خودکفاتر باشید."

به گفته دردشتی، فارغ از محدودیت‌های داشتن شریک زندگی، ناگهان زندگی مردم کاملاً و کاملاً مال خودشان می‌شود. هیچ کس مانع شما نیست که به دنبال جاه طلبی های خود باشید. او می‌گوید: «احتمالاً ریسک‌پذیری، ماجراجویی و تازگی بیشتری در سفر خود خواهید داشت.

شما زمان دارید تا با خودتان ارتباط برقرار کنید :

دکتر دردشتی می‌گوید: «مردم خیلی وقت‌ها وقتی در رابطه هستند می‌گویند که خودشان را گم کرده‌اند. و این تا حد زیادی به این دلیل است که ما انجام کارها را به طور مستقل متوقف می کنیم.

او می‌گوید که در روابط، افراد در خطر از دست دادن ارتباط با خود هستند زیرا زمان کمتری برای تمرکز روی پیشرفت شخصی خود دارند. او می گوید: «وقتی تنها هستید، فرصتی برای ارتباط بیشتر با چیزی در درونتان ایجاد می کند.

شما این فرصت را دارید که بفهمید از زندگی چه می خواهید :

دکتر جنی تایتز، روانشناس بالینی و نویسنده کتاب چگونه مجرد و شاد باشیم، مجرد بودن را فرصتی برای درک "بیانیه ماموریت" شخصی خود می داند. او می‌گوید این زمان حیاتی است تا بفهمیم شما کی هستید و از چه چیزی دفاع می‌کنید.

او توضیح می‌دهد: «وقتی در یک رابطه نیستیم، واقعاً زمان داریم تا در مورد آنچه برایمان مهم است و برایمان ارزش قائل هستیم، روشن شویم.

و این زمانی است که می‌توانید درس‌های آموخته‌شده از روابط گذشته را دوباره تنظیم کنید و در مورد آن فکر کنید. وینتر می گوید: «مجرد بودن بهترین زمان برای ارزیابی مجدد اینکه چه کسی هستید و کجا می خواهید در زندگی باشید است. "چه تغییراتی می خواهید ایجاد کنید؟ چه کلاس‌ها، انجمن‌ها یا نگرش‌های جدیدی را دوست دارید ایجاد کنید؟ شما اکنون زمان و توانایی تمرکز بر یک عامل ثابتی را دارید که تغییری را که به دنبال آن هستید ایجاد می کند – خودتان.


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login