×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

برقراری ارتباط خوب کلید حل مشکلات


2/26/2023 3:39:02 AM 3:39:02 AM 

Gegli news


 اغلب افرادی که در فکر دوستی و ملاقات با شخص مورد نظرشان هستند با بسیاری از مشکلات روبرو هستند و سوالات بسیاری برای آنها پیش می آید. آنها به دنبال یافتن جواب سوالات شان همه جا را می گردند اما هیچ وقت در مورد آنها با شریک دوستی شان صحبت نمی کنند.بسیاری از این مسائل و سوالات به راحتی حل می شود اگر ما آنها را با شریک دوستی مان در میان بگذاریم.


آیا در مورد شریک دوستی تان مطمئن هستید و به انتخاب خود اطمینان کامل دارید؟ خب بسیاری از مشکلات تان قابل حل است. صادقانه با او صحبت کنید. مهم نیست نتیجه اش هر چه می خواهد باشد. ممکن است در ابتدا او کمی گیج شود و یا شاید حتی ناراحت شود و لی اگر از صداقت و صراحت همراه با مهربانی شما مطمئن شود،شک نکنید که او هم از این روش استقبال می کند.

چرا از قرار ملاقات با او می ترسید؟ اغلب افراد از این می ترسند که یک حرکت اشتباه ممکن است همه چیز را خراب کند و از بین ببرد و آنها را مجبور کند که دوباره به دنبال فرد دیگری بگردند.این درست نیست.ترس قاتل رفتار طبیعی شماست و باعث می شود مداوم مراقب خود و نگهبان خود در حین قرار باشید. نترسید. آسمان قرار نیست به زمین بیافتد. طبیعی باشید و نگران نباشید. اگر شما فرد خوبی هستید و شریک دوستی تان از شما خوشش آمده همه چیز به خوبی پیش می رود. 

برقراری یک رابطه خوب کلید موفقیت شماست.هر گاه شما را مخاطب قرار دادند به آرامی پاسخ دهید و به خاطر داشته باشید که مجبور نیستید نسبت به مسائلی که تمایلی ندارید واکنش نشان دهید و به آنها پاسخ دهید. از حرکات بدنی اضافی، خنده ها و تیک های عصبی اجتناب کنید. بسیاری افراد پس از اتمام صحبت های شان خنده هائی از روی عصبانیت به فرد مقابل تحویل می دهند با این کار جاذبه خود را از دست می دهید.این کار ناامنی و عدم اطمینان شما را نشان می دهد.احساسات تان را مخفی نکنید. آنها را به بهترین شکل بیان کنید. در مورد ترس های تان با هم صحبت کنید و از هیچ چیز نترسید.در نهایت به احساس رضایت کاملی می رسید.موفق باشید.



What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login