×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more

چای لاغری سینا فرمول 2

چای لاغری سینا فرمول 2

چای لاغری سینا فرمول 2
لاغری تضمینی 3 تا 7 کیلو در ماه


چای لاغری دكتر سينا با فرمولاسيون جديد، چاقی شما را در کوتاهترين مدت و بدون هيچ محدوديت غذايی به حد چشمگیری کاهش می دهد .چای لاغری دکتر سینا از جمله نادر ترين وکامل ترين فرآورده های مورد استفاده در لاغری و تناسب اندام و کاهش دهنده توده چربی در جهان است و امروزه توسط متخصصین تغذیه ، در نوشتن جیره و رژیم غذایی برای لاغری استفاده می شود.

کشورهای امريکايی و اتحاديه اروپا به رغم تحريم های مورد ادعا ، بدليل اثر بخشی بی نظير چای دکتر سینا عمده ترين مشتريان وخريداران اين محصول ايمن هستند. این چای با کاهش ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است باعث کاهش شدید میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی می شود . با این مکانیسم میزان تجمع مواد قندی در بدن کاهش یافته و بدن جهت جبران ناچار به چربی سوزی می شود . نهایتا واداشتن متابوليسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24ساعت حتی وقتيکه در خوابيد چربی خواهيد سوزاند.

نام محصول : چای سبز با مخلوط گیاهان

خواص و شعار و برند : چای لاغری سینا فرمول 2 ( پاکتی )

نام محصول به لایتن : Sina Slim Tea Formula 2
 
ساخت کشور : ایران

رده مصرف : مردان و زنان

پروانه ساخت : 22/12023

نوع بسته بندی : پاکتی

تعداد تی بگ : 300 گرم

مصرف روزانه : 8 تا 12 گرم

دفعات استفاده در روز : دو بار قبل از وعده های نهار و شام

میزان هر بار استفاده : 4 تا 6 گرم

قیمت روی محصول : 32 هزار تومان

کد ملی كالا: 0168300277020004

توضیحات محصول 

این چای پاکتی میباشد چای پاکتی به خاطر نوع دم کشیدن موثرتر و حجم آن تقریبا دو برابر چای تی بگی می باشد ولی چای تی بگی از نظر استفاده راحت تر بوده چای تی بگی را نیز میتوانید از بخش خود خریداری کنید
 جواب دهی بالا و ساخته شده از مواد کاملا طبیعی و گیاهی و بدون عوارض و لاغری به صورت طبیعی از مزایای این چایی می باشد .
 این چای با ترکیبات فرآوری شد به جرات می توان گفت تنها چایی و یا محصولی می باشد که کاملا طبیعی ، بدون عوارض و با جواب دهی بالا می باشد .
محصولی بسیار عالی و اعجاب انگیز برای کشیدن و جمع کردن پوست بدن و همچنین لاغری موضعی کاهش وزن در چند روز !
چای لاغری سینا فرمول 2 ساخته شده از موثر ترین و مفید ترین ترکیبات از گیاهان می باشد که باعث کاهش اشتها ، چربی سوزی و دفع چربی در بدن می شود .
اثر گذاری این محصول به سه صورت کاهش اشتها ، دفع چربی و چربی سوزی است که چگونگی آنها به شکل زیر میباشد :

کاهش اشتها : کاهش اشتهای این محصول یکی از نادرترین ترکیبات در میان چایی ها و دمنوش های لاغری میباشد که به جرات میتوان گفت بهترین در نوع خود میباشد در ترکیبات این محصول نوعی جلبک دریایی وجود دارد که با دم کردن و نوشیدن آن در معده با مایعات موجود ایجاد حالت ژلاتین میکند و فضای خالی را پر میکند در نتیجه مانع اشتهای کاذب می شود علاوه بر این از ترکیب دو گیاه موثر در این چای موجب کاهش اشتها می شود .

دفع چربی: در ترکیبات چای سینا فرمول 2 برگ گل محمدی و یرگ درخت سنا هست که باعث دفع چربی و مانع جذب چربی اضافه به بدن شد . نعناع موجود در این چای باعث بهبود وضعیت گوارشی میشود علاوه بر اینها ترکیبات این چای موجب دفع کلسترول توسط ادار از بدن میشود

  چربی سوز : با نوشیدن اولین فنجان از این چایی شما متوجه بالا رفتن دمای بدن می شوید با بالا رفتن سوخت و ساز بدن موجب مصرف کالری بیشتری در بدن می شود . پژوهش ها نشان میدهد نوشیدن روزانه 2 تا 4 فنجان چای لاغری می تواند تا 70 کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ها ایجاد کند.

  توضیحات محصول


این چای پاکتی میباشد چای پاکتی به خاطر نوع دم کشیدن موثرتر و حجم آن تقریبا دو برابر چای تی بگی می باشد ولی چای تی بگی از استفاده راحت تر برخوردار است چای تی بگی را نیز میتوانید از بخش خود خریداری کنید.



 

چای لاغری سینا پس از سالها افتخار دارد یکی از بهترین محصول های لاغری شناخته شود این محصول به قدری سریع مشهور شد که حتی شرکت سازنده این محصول را به حیرت داشت.

جواب دهی بالا و ساخته شده از مواد کاملا طبیعی و گیاهی و بدون عوارض و لاغری به صورت طبیعی از مزایای این چایی می باشد.

دیگر لاغری سریع و بدون دردسر افسانه نیست چون یک محصول بسیار مؤثر در کنار شماست! این چای با ترکیبات فرآوری شد به جرات می توان گفت تنها چایی و یا محصولی می باشد که کاملا طبیعی ، بدون عوارض و با جواب دهی بالا می باشد


محصولی بسیار عالی و اعجاب انگیز برای کشیدن و جمع کردن پوست بدن و همچنین لاغری موضعی 

چای لاغری سینا فرمول 2 ساخته شده از موثر ترین و مفید ترین ترکیبات از گیاهان می باشد که باعث کاهش اشتها ، چربی سوزی و دفع چربی در بدن می شود.

اثر گذاری این محصول به سه صورت کاهش اشتها ، دفع چربی و چربی سوزی است که چگونگی آنها به شکل زیر میباشد :

- کاهش اشتها :
کاهش اشتهای این محصول یکی از نادرترین ترکیبات در میان چایی ها و دمنوش های لاغری میباشد که به جرات میتوان گفت بهترین در نوع خود میباشد 
در ترکیبات این محصول جلبک دریایی وجود دارد که با دم کردن و نوشیدن آن در معده با مایعات موجود ایجاد حالت ژلاتین میکند و فضای خالی را پر میکند در نتیجه مانع اشتهای کاذب می شود علاوه بر این از ترکیب دو گیاه موثر در این چای موجب کاهش اشتها می شود.

- دفع چربی : 
در ترکیبات چای سینا فرمول 2 گل محمدی و برگ درخت سنا هست که باعث دفع چربی از بدن میشود و به این روش میتوان مانع جذب چربی اضافه به بدن شد . نعناع موجود در این چای باعث بهبود وضعیت گوارشی میشود
علاوه بر اینها ترکیبات این چای موجب دفع کلسترول توسط ادار از بدن میشود

- چربی سوز :
با نوشیدن اولین فنجان از این چایی شما متوجه بالا رفتن دمای بدن می شوید با بالا رفتن سوخت و ساز بدن موجب مصرف کالری بیشتری در بدن می شود.
پژوهش ها نشان میدهد نوشیدن روزانه 2 تا 4 فنجان چای لاغری می تواند تا 70 کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ها ایجاد کند.


 

خرید چای لاغری سینا فرمول 2

159.000 تومان 129.000 تومان 108.800 تومان 81.600 تومان 54.400 تومان 27.200 تومان


ویژگی های چای لاغری سینا فرمول 2 :

- بهترین محصول لاغری دارای مجوز بهداشتی
- دارای قویترین مکانیزم لاغری یعنی کاهش اشتها ، چربی سوز و دفع چربی
- از بین برنده و کاهنده واقعی اشتها 
- نوشیدنی خوش طعم و جایگزین مناسبی برای چای سیاه
- مانع جذب چربی به بدن 
- کشیده شدن پوست و مانع ایجاد چین و چروک
- کاهش چربی های اضافه ، دفع سم های موجود در سلول ها ی بدن و برطرف کننده کامل تورم 
- لاغر شدن متعادل بدن بدون بازگشت به حالت قبل
- متعادل کننده قند ، چربی و فشار خون
- کاهش تری گلیسیرید
- تصفیه خون و سمع زدایی از بدن
- تغذیه کبد و بهبود سیستم گوارشی و متابولیسم بدن
 


نحوه استفاده : 


دقیقا نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی 1 تی بگ را در داخل اب جوشان نداخته ، دم کنید و بنوشید ، به صورت منظم 30 روز این کار را انجام دهید . جهت گرفتن اثر مطلوب بهتر است با یک قاشق چایخوری تی بگ را در داخل آب جوش فشار دهید تا بهتر مواد موثر خود را در آب پس بدهد .

نکته 1 :
نیازی به رژیم خواصی نیست ولی شما باید رژیم یک انسان عادی هم جنس خود را داشته باشید و از خوردن چربی و قند و غذاهای نشاسته ای زیاد پرهیز کنید ( کاملا به صورت یک فرد عادی رفتار کنید )

نکته 2 :
فعالیت بدنی مفیدی داشته باشید به صورتی که اگر کارهای روزانه شما به صورتی هست که هیچ تحرکی در ان نیست مثل خیاطی و خانه داری و ... ، پس حتما روزی 1 ساعت پیاده روی حتی در منزل داشته باشید .

نکته 3 :
هرگز در طول دوره مصرف چای بر روی ترازو نروید چون وزن کردن زود به زود باعث استرس مشود و این خود باعث چاقی در شما خواهد شد .
 

روش استفاده از چای سینا :

در داخل قوری یک قاشق چای سینا ریخته سپس 2 تا 3 لیوان آب سرد بریزید بگذارید تا بجوشد توجه کنید بیشتر از 3 دقیقه در حالت جوش نماند بهتر است موقع جوش آن راچند بار هم بزنید . سپس با یک صافی چای آن را صاف کنید بعد از ولرم شدن بنوشید.

 

 

   


نکات قابل توجه جهت استفاده : 

زمان استفاده : 
1 تا 2 ساعت قبل از نهار و شام.

میزان استفاده :
 هر بار یک قاشق غذا خوری حدود 3 تا 5 گرم

روش استفاده :
 قبل از هر وعده غذایی در داخل قوری یک قاشق چای سینا ریخته سپس 1 تا 2 لیوان آب سرد بریزید بگذارید تا بجوشد توجه کنید بیشتر از 3 دقیقه در حالت جوش نماند بهتر است موقع جوش آن را چند بار هم بزنید . سپس با یک صافی چای آن را صاف کنید بعد از ولرم شدن بنوشید.

- حتما با این چایی یک رژیم مختصر بگیرید . صبحانه را به صورت کامل و نهار و شام را نسبت به قبل کمتر کنید و وعده شام را زود و کمتر از نهار بخورید.

- در دوران استفاده از این چایی اگر پر خوری کنید و یا بیش از میل خود غذا بخورید باعث هضم نشدن غذا در معده میشود و ایجاد مشکل میکند. در صورتی که یک وعده پر خوری کرده باشید چند قاشق آب لیمو بخورید و برای وعده بعدی از این محصول استفاده نکنید

- اگر احساس می کنید وعده قبلی به خوبی هضم نشده در وعده بعدی از ان چایی کمتر و یا استفاده نکنید و یا غذای سبک بخورید.

- در دوران استفاده از این چایی به خاطر کم شدن برنامه غذایی و نیاز بدن به ویتامین ها و پروتین و کلسیم سعی کنید از برنامه غذایی پر باری استفاده کنید مثلا شیر و میوه جات و سبزی جات را در برنامه غذایی خود بگنجانید 

- مصرف مواد نشاسته ای ، شینی جات ، و چربی ها و گوشت را در دوره درمان به حد اقل برسانید .

- شیرینی جات و مواد قندی باعث اختلال در اشتها می شود در دوران استفاده از چای مصرف آنها را به حداقل برسانید.

- وعده های غذایی را در ساعات مشخص میل کنید.

- حتما در ساعات مشخص به صورت منظم تا به رسیدن به نتیجه از این چایی استفاده کنید .

- هنگام وعده غذایی آب و مایعات نخورید.

- معمولا بعد از نوشیدن این چایی احساس تشنگی خواهید کرد به میزان نیازتان آب بنوشید که برای لاغری و کاهش اشتها مفید است سعی کنید در طول روز بیش از 8 لیوان آب را بنوشید در صورت تشنگی شدید میزان مصرف چایی را کم و یا وقفه ای در استفاده آن بیندازید

- در دوران استفاده اگر دچار بیرون روی شدید حتما میزان استفاده از این چایی را به میزان متعادل شدن کم کنید.

- عرق کردن و احساس گرمی در دوران استفاده طبیعی است در صورت غیر قابل تحمل بودن میزان مصرف چایی را کم کنید 

- تغییر رنگ مدفوع به خاطر دفع چربی از بدن و جلبک های موجود در چایی میباشد .

- ممکن است شما حس سیری نکنید ولی اشتهای کاذب شما را از بین می برد اگر بر روی عادت قبلی غذای خود را کم نکنید حالت کاهش اشتها از بین میرود.

- خانم های باردار و شیرده زیر نظر پزشک مصرف کنند.

- در جای خشک نگهداری کنید.


                

خرید چای لاغری سینا فرمول 2

159.000 تومان 129.000 تومان 108.800 تومان 81.600 تومان 54.400 تومان 27.200 تومان

09372387222
: شماره تماس
بندرعباس
آدرس
تومان 27200
:هزينه
جمعه 13 دی 1392
:تاريخ تبليغ
88760
:تعداد بازديد كنندگان اين تبلیغ
: آدرس وب سایت

:اگر مايل به سفارش مي باشيد فرم زير را كامل نماييد

:نام و نام خانوادگي
:آدرس
:تلفن
E_mail
:متن درخواستي
تیک را بزنید تا مشخص شود شما روبات نیستید