×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

تهران برفی می‌شود


1/28/2015 1:07:53 PM 1:07:53 PM 

Gegli news


 احد وظیفه  گفت: در روز سه شنبه در برخی نقاط سواحل شمالی و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش باران و برف پیش بینی می‌شود و از ظهر روز چهارشنبه تا اوایل روز پنج شنبه ابتدا در غرب و سپس شمال غرب، البرز مرکزی و غربی و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر ابرناکی و بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

وی با بیان این که این وضعیت در بعد از ظهر روز پنج شنبه در غرب،‌ جنوب غرب و نواحی مرکزی کشور رخ خواهد داد، افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد نسبتا شدید در استان‌های اردبیل و گیلان پیش بینی می‌شود. همچنین خلیج فارس در روز پنج شنبه مواج خواهد بود.

مدیر کل پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز چهارشنبه نیمه ابری در بعد از ظهر ابری و اوایل شب بارش پراکنده، گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز 4و 11درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد وجود دارد. حداقل و حداکثر دما در این روز 6 و 12 خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: استان تهران در روز چهاشنبه و بویژه در ساعات پایانی روز شاهد بارش به صورت پراکنده و خفیف و در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود. 


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login