×

Please choose your language

لطفا زبان خود را مشخص کنید

×
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Ok, thanks Learn more
پرينت خبر

قیمت سی‌ان‌جی تغییر نکرد


2/5/2015 11:03:16 AM 11:03:16 AM 

Gegli news


 با هدف یکسان سازی واحد فروش سی ان جی در جایگاههای عرضه،جایگاهداران موظف شده اند که از ابتدای اسفندماه امسال،گازطبیعی فشرده را تنها با واحد فروش کیلوگرم به مشتریان عرضه کنند.

پیش ازاین، واحد فروش سی ان جی درجایگاه‌ها با توجه به نوع تجهیز مورد استفاده در آن برمبنای مترمکعب یا کیلوگرم بود که این مهم با تغییر نرخ قیمت ظاهری تحویل سی ان جی به مشتری، در برخی موارد با اعتراض مشتری همراه شده بود.

بر این اساس از ابتدای اسفندماه امسال اندازه گیری فروش گاز طبیعی فشرده در جایگاه‌ها، بر حسب کیلوگرم خواهد بود و هیچ تغییری در نرخ فروش گازبها ایجاد نخواهد شد.

بنا به این گزارش اداره بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، از ابتدای امسال، نرخ فروش سی ان جی بر حسب کیلوگرم، ۶۰۰ تومان و قیمت هر متر مکعب سی ان جی نیز ۴۵۰ تومان نرخ گزاری شده بود.

در این راستا امیر وکیل زاده،مدیر طرح احداث جایگاه سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده ه های نفتی ایران اعلام کرده که حذف واحد فروش مترمکعب و استفاده از واحد کیلوگرم در جایگاههای عرضه کننده این سوخت پاک، تنها با هدف یکسان سازی واحد فروش آن انجام شده و هیچ تغییری مبنی بر افزایش نرخ صورت نگرفته است. 


What do you think about this news?

Tell everyone your opinion on this news

To leave your opinion click the link below to login to Gegli

Login